Over 4 dagen is het zover!

Dan trekken Niels en ik voor 10 maanden de weide wereld in!

Via deze website zullen we jullie op de hoogte houden van al onzeavonturen en ervaringen.Jezult hier dan ookregelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaartkun je achterhalenwaar we ons bevindenen waarwe zijngeweest! Meer informatie overons enonze reis vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voorde mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

We zienje graag terug op onzereislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je metons meereist!

Groetjes,

Niels & Céline

Melle

HAVE FUN
en als je in de buurt van SALAR de UYUNI bent; ZEER ZEKER DOEN!!!! met name ISLA de Pescado. de mooiste plek ooit

Hetty

Nogmaals heel veel succes. Super dat jullie dit gaan doen. We kunnen jullie nu mooi volgen.
XXXX

Rin@

Nog maar 1 nachtje.....
Het was een gezellig feestje gisteravond en heel erg bedankt dat we op jullie huisraad mogen passen.
Tot morgen

Hetty

Gelukkig goed aangekomen in Bangkok

Jan Kees & Ciska

Heel veel plezier met dit grote avontuur! Geniet met volle teugen.

alie kuiper

hoi celine
alles gaat gord met jou zie ik
geniet ervan
dikke kus alie kuiper cijnthia ,s moeder

Raymond

Eejj Niels & Celine,

Leuke foto's jongens! Geeft een goede glimpse van wat jullie meemaken. Op het blog las ik over een of andere megaspin die Niels te grazen nam. Op een foto zie ik hem vervolgens iets ondefinieerbaars eten..... is er een verband??

wim en jo

het reis verslag is prima , maar toch blijf voorzichtig ,voor een goed einde ,veel plezier ,en een dikke kus van ons,goede reis

Francis, Gigi, Steph et Elodie

coucou Céline et Niels
heureusement qu'il y a les photos pour les français car on a pas compris grand chose aux commentaires! lol
Vos photos de Thailande sont magnifiques! Ou êtes vous désormais? En Australie?
Bonne année à tous les deux!! Continuez bien votre voyage! Attention au soleil car vous n'êtes pas près de rentrer et vous êtes déjà bien bronzés!
Envoyé nous un peu de soleil et surtout de la chaleur car ici le thermomètre frole les -10°C et il va peut être neiger demain!!
Gros bisous et à bientôt

jo en wim

met veel plezier het verslag gelezen , maak van het geheel in boekvorm ,daar is vast wat mee te verdienen ,ver der goede reis ome wim en tante jo